Benoem de wens van je klant
Naam van je aanbod
Begin met de grotere visie. Geef je bezoekers een beeld van wat er mogelijk is als ze op dit aanbod ingaan.
Het gevoel en de verlangens worden hier aangesproken, zodat ze kunnen voelen waar ze naartoe gaan.
Laat je droomklanten weten dat ze hier aan het juiste adres zijn met een herkenbaar en inspirerend statement.
✓ Omschrijf waar je klanten op dit moment staan en waar ze behoefte aan hebben.
✓ Benoem een struggle, een gemis, iets waar je klant het moeilijk mee heeft.
✓ Benoem nog iets waarin je klant zich kan herkennen.
Schets een inspirerend beeld dat je klanten laat zien wat er voor hen mogelijk is.
Schets dan de gewenste situatie die met jouw oplossing bereikt kan worden. Hoe zullen ze zich (niet meer) voelen als ze op dit aanbod ingaan? Welke struggles worden opgelost? Welke verlangens worden ingevuld? Maak helder hoe het hun leven mooier maakt.
Maak kennis met
Jouw aanbod
Hier wordt het concreter wat jij te bieden hebt. Vertel wat je aanbod precies is en waarom het zo waardevol is. Deze paragraaf beschrijft de oplossing voor de struggles en verlangens van je klanten.
Wat je allemaal kan verwachten
01
Eigenschap een
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.
02
Eigenschap twee
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.
03
Eigenschap drie
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.
04
Eigenschap vier
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.
05
Eigenschap vijf
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.
06
Eigenschap zes
Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.
Klantliefde
“Een inspirerende getuigenis van je ideale klant krijgt hier een mooie plek. Welke positieve ervaring en resultaten had deze klant? Waarom zouden andere klanten ook voor jou kiezen?”
– Naam A.
Zo werkt het
01
Stap een
Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.
02
Stap twee
Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.
03
Stap drie
Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.
Praktisch
Wat krijgt je klant concreet?
- Hier benoem je de praktische zaken.
- Maak een lijst van wat er allemaal inbegrepen is in je aanbod.
- Waaruit het precies bestaat.
- Waar het plaatsvindt en hoe lang het duurt.
- Je kan ook een lijst maken van wat je klant allemaal leert.
Een treffende vraag om je bezoeker te stellen?
De investering
Eerste consult
€ 88
Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.
Inspired sessie
€ 111
Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.
Compleet traject
€ 555
Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.
Veelgestelde vragen
Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?
Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.
Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?
Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.
Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?
Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.
Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?
Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.
Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?
Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.
Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?
Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.
Voorstelling van jezelf
Gebruik deze ruimte om jezelf voor te stellen en je verhaal te vertellen. Vertel je lezer hoe jij ook in dezelfde positie zat als zij, en wat je eraan hebt gedaan. Vertel ze hoe je tot jouw aanbod bent gekomen en hoe je doelpubliek hier baat bij heeft.
Hier komt een sterke call to action
Tenslotte wil je hier een duidelijke Call To Action zodat mensen de volgende stap nemen nadat ze deze pagina hebben bekeken.