Benoem de wens van je klant

Naam van je aanbod

 

Begin met de grotere visie. Geef je bezoekers een beeld van wat er mogelijk is als ze op dit aanbod ingaan.
Het gevoel en de verlangens worden hier aangesproken, zodat ze kunnen voelen waar ze naartoe gaan.

Laat je droomklanten weten dat ze hier aan het juiste adres zijn met een herkenbaar en inspirerend statement.

Voor wie is dit aanbod bedoeld?

✓ Omschrijf waar je klanten op dit moment staan en waar ze behoefte aan hebben.

✓ Benoem een struggle, een gemis, iets waar je klant het moeilijk mee heeft.

✓ Benoem nog iets waarin je klant zich kan herkennen.

Schets een inspirerend beeld dat je klanten laat zien wat er voor hen mogelijk is.

Gebruik deze ruimte om je in te leven in je doelpubliek. Benoem de struggles of het gemis dat zij voelen zodat ze weten dat jij begrijpt waar ze mee zitten en dat je een oplossing kan bieden.

Schets dan de gewenste situatie die met jouw oplossing bereikt kan worden. Hoe zullen ze zich (niet meer) voelen als ze op dit aanbod ingaan? Welke struggles worden opgelost? Welke verlangens worden ingevuld? Maak helder hoe het hun leven mooier maakt.

Maak kennis met

Jouw aanbod

Hier wordt het concreter wat jij te bieden hebt. Vertel wat je aanbod precies is en waarom het zo waardevol is. Deze paragraaf beschrijft de oplossing voor de struggles en verlangens van je klanten.

Wat je allemaal kan verwachten

01

Eigenschap een

Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.

02

Eigenschap twee

Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.

03

Eigenschap drie

Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.

04

Eigenschap vier

Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.

05

Eigenschap vijf

Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.

06

Eigenschap zes

Wat is het voordeel van deze eigenschap en waarom is dat belangrijk? Vermeld een concreet resultaat, een doorbraak, een inzicht of gevoel.

Klantliefde

“Een inspirerende getuigenis van je ideale klant krijgt hier een mooie plek. Welke positieve ervaring en resultaten had deze klant? Waarom zouden andere klanten ook voor jou kiezen?”

– Naam A.

Zo werkt het

01

Stap een

Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.

02

Stap twee

Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.

03

Stap drie

Hier geef je een duidelijk en haalbaar stappenplan. Eenvoudige stappen die het doel bereikbaar maken.

Praktisch

Wat krijgt je klant concreet?

  • Hier benoem je de praktische zaken.
  • Maak een lijst van wat er allemaal inbegrepen is in je aanbod.
  • Waaruit het precies bestaat.
  • Waar het plaatsvindt en hoe lang het duurt.
  • Je kan ook een lijst maken van wat je klant allemaal leert.

Een treffende vraag om je bezoeker te stellen?

Na bovenstaande vraag, is het tijd om actie te ondernemen. Nodig je potentiële klant uit om de volgende stap te zetten. Hier komt een Call to Action.

De investering

Eerste consult

€ 88

Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.

Inspired sessie

€ 111

Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.

Compleet traject

€ 555

Geef duidelijkheid over de prijs van je diensten. Als er verschillende pakketten of opties zijn, leg deze dan uit. Beschrijf de waarde die je klant voor deze investering in de plaats krijgt.

Veelgestelde vragen

Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.

Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.

Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.

Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.

Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.

Welke vraag zou je klant zich kunnen stellen?

Het is altijd goed om bepaalde vragen proactief te beantwoorden en op die manier alvast een aantal twijfels bij je klant weg te nemen. Je helpt hen hier om de juiste beslissing te maken.

Voorstelling van jezelf

Gebruik deze ruimte om jezelf voor te stellen en je verhaal te vertellen. Vertel je lezer hoe jij ook in dezelfde positie zat als zij, en wat je eraan hebt gedaan. Vertel ze hoe je tot jouw aanbod bent gekomen en hoe je doelpubliek hier baat bij heeft.

Hier komt een sterke call to action

Tenslotte wil je hier een duidelijke Call To Action zodat mensen de volgende stap nemen nadat ze deze pagina hebben bekeken.